REKLAMACJA TOWARU
Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad. Jeśli jednak otrzymają Państwo rzecz wadliwą i towar nie odpowiada treści zawartej umowy przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje z tytułu rękojmi prosimy przesyłać na adres: Salut.PL, ul. Makowa 6, 96-300 Żyrardów. Prosimy również o w miarę możliwości przesyłanie informacji o reklamowaniu towaru mailowo na adres: sklep@salut.pl.
W celu usprawnienia procesu reklamacji udostępniamy formularz reklamacji, który jest dostępny do pobrania tutaj.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, (3) danych kontaktowych składającego reklamację oraz (4) załączenia zdjęć reklamowanego produktu, które uwidoczniają wadę będącą podstawą reklamacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Salut.PL, ul. Makowa 6, 96-300 Żyrardów. Dostawa odbywa się na koszt Sprzedawcy za pomocą firmy kurierskiej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru wskazanego przez Klienta i dla niego dogodnego. Klient zostanie poproszony by towar przekazywany przez niego do reklamacji był w miarę posiadanych możliwości przez Klienta zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu.
Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady lub rodzaj Produktu dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg 14-dniowego terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta.
Pobierz: Formularz reklamacji towaru