Koszty dostawy
Wszystkie wysyłki zakupionych u nas produktów realizujemy wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej DPD. Czasy trwania poszczególnych przesyłek oraz ich koszty zostały szczegółowo przedstawione w poniższej tabeli.
Sposób dostawy/odbioru/płatności | Cena | Max. waga [kg] | Przybliżony czas realizacji | |
Przesyłka kurierska | Płatność z góry | 23,00 zł | do 30 kg | Do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie |
Przesyłka kurierska dla zamówienia powyżej 1000 zł | Płatność z góry | 0,00 zł | – | Do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie |
Przesyłka kurierska za pobraniem | Płatność za pobraniem | 25,00 zł | do 30 kg | Do 3 dni roboczych |
Odbiór osobisty | Przedpłata | 0,00 zł | – | Do 5 dni roboczych, odbiór BOK Żyrardów po wcześniejszym ustaleniu terminu |
Płatność przy odbiorze | 0,00 zł | – | Do 5 dni roboczych, odbiór BOK Żyrardów po wcześniejszym ustaleniu terminu |
Koszty przesyłek przedstawione w tabeli są kwotami brutto i zawierają w sobie podatek VAT.
Paczki wysyłane i dostarczane są wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Odzież oraz akcesoria z logo Policja wysyłane są wyłącznie na adres jednostki policji wskazanej w trakcie składania zamówienia.
Pozostała odzież oraz akcesoria bez logo Policja może być dostarczona w dowolnie wskazane miejsce.
Odbiór osobisty
Zamówienie można odebrać osobiście pod adresem: 96-300 Żyrardów, ul. Makowa 6, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (46 855 05 11, kom. 604 254 219) lub mailowym (sklep@salut.pl). W tym celu wystarczy wybrać opcję „odbiór osobisty” w koszyku w trakcie składania zamówienia i opłacić należność za zamówienie przelewem lub też wybrać opcję płatności gotówką.
Jeśli w zamówionym asortymencie znalazły się produkty z logo Policja, odbioru osobistego może dokonać wyłącznie osoba zamawiająca (czynny funkcjonariusz Policji).
Jeżeli w zamówieniu znajdują się produkty bez logo Policja, zamówienie może zostać odebrane przez dowolnie wskazaną przez zamawiającego osobę. Bardzo prosimy o podanie takiej informacji w trakcie składania zamówienia (w polu dodatkowe informacje/uwagi do zamówienia) bądź też mailowo lub telefoniczne maksymalnie na 1 dzień przed potwierdzonym terminem odbioru paczki.
Punkt odbioru osobistego czynny jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Zamówienie należy odebrać maks. w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia e-mail bądź telefonu z informacją o przygotowaniu przesyłki. Przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie, zostaną odesłane do magazynu, a zamówienia zostaną anulowane. Jednocześnie, jeżeli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną zwrócone na numer rachunku bankowego, z którego dokonano płatności za zamówienie.